Veel gestelde vragen

 

Wil je een artikel retourneren? Mail dan naar klantenservice@satisfyerpro2.nl. Zorg ervoor dat artikelen welke je retour wilt sturen onbeschadigd zijn en verpakt zijn in de originele verpakking, indien dit redelijkerwijs mogelijk is. Wanneer het gaat om een hygiëne artikel, dient de sealingzegel intact te zijn. Sommige van onze artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Snel en eenvoudig retourneren doe je zo:  

  • Controleer of je retourzending voldoet aan onze retoureisen
  • Meld je retourzending aan.
  • Leg het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos

Let op dat je bij het retourneren altijd het ordernummer vermeldt, voor een snelle afwikkeling van de retour. Vermeld indien van toepassing ook duidelijk of een artikel defect is .

Je bestelling wordt meestal binnen 2-3 werkdagen geleverd. Het kan voorkomen dat het langer duurt. Heb je na 7 dagen je pakketje nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@satisfyerpro2.nl met jouw ordernummer

Het kan voorkomen dat de mail in spam is beland. Bekijk deze inboxen dus goed. Mocht. je hem nog streeds niet kunnen vinden. Stuur dan een mail naar klantenservice@satisfyerpro2.nl en we gaan het voor je regelen.

Wij zijn geen onderdeel van het merk satisfyer. Wij zijn alleen resellers van de satisfyer pro 2. Wij verkopen dus wel de originele satisfyer

Niet gevonden wat je zocht?

Stuur een mail naar klantenservice@satisfyerpro2.nl en we proberen je z.s.m. te helpen.